Poštovani roditelji i korisnici,

ovim putem obavještavamo vas o organizaciji prijama korisnika u naš centar. Prijam u Centar provodi se prema preporukama Stožera civilne zaštite, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Nastavnog zavoda za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ i Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti korisnika.

Prijam korisnika smještaja moguć je 6. rujna 2020. od 16:00 sati.

Na vašu e-mail i kućnu adresu dobit ćete formulare izjava i suglasnosti koje vas molimo da ispunite i donesete pri dolasku u Centar. To je uvjet za prijam u uslugu i ulazak u Centar. Također, nužno je potrebno da korisnici usluge privremenog smještaja po dolasku u ustanovu predaju nalaz testiranja na COVID-19 koji nije stariji od 72 sata.

Korisnici ulaze isključivo na ulaz iz Njegoševe ulice. Potrebno je pozvoniti kako bi dežurni stručni radnik otključao ulaz te evidentirao izmjerenu temperaturu i preuzeo potrebne suglasnosti i izjave. U skladu s navedenim Protokolom, iz sigurnosnih razloga, pratnja korisnika ne ulazi u Centar, a svu potrebnu podršku korisniku pružit će stručni radnici.

Iznimno, korisniku koji je ove školske godine upisao 1. razred srednje škole Centra bit će omogućeno ući u zgradu zbog potrebe prijama u pratnji isključivo jedne osobe. Osoba u pratnji mora koristiti zaštitnu masku te će joj se izmjeriti temperatura i provesti mjere dezinfekcije.

Za korisnike koji su upisali 1. razred srednje škole Centra dolazak na Odjel odgoja i psihosocijalne rehabilitacije mladih predviđen je u ponedjeljak 7. rujna 2020. u jutarnjim satima nakon roditeljskog sastanka s voditeljem Odjela srednjoškolskog obrazovanja i razrednicima. S korisnikom i jednim roditeljem korisnika održat će se individualni sastanak sa stručnim radnicima Odjela odgoja i psihosocijalne rehabilitacije mladih i provesti prijam korisnika u uslugu. Molimo da na prijam donesete svu relevantnu medicinsku dokumentaciju.

Individualni rasporedi rehabilitacije korisnika usluga psihosocijalne rehabilitacije kod pružatelja usluga i poludnevnog boravka izradit će se u prvom tjednu provođenja nastave u suradnji s korisnikom i roditeljem/skrbnikom. S obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju navedene usluge pružat će se radnim danom najkasnije do 17:30 u skladu s važećim Rješenjem.

Za sva vaša pitanja stojimo vam na raspolaganju.

Ivana Šalković, voditeljica Odjela
Tel: +385-1-23 82 250
Mob: +385-99-529 37 82
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Eleonora Kurel, socijalna radnica
Tel: +385-1-23 82 250
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Centar za odgoj i obrazovanje "Vinko Bek"
Kušlanova 59a
10000 Zagreb
tel: 01 2382 218
e-mail: ured@coovinkobek.hr

Misija: Razviti sposobnosti naših korisnika do razine koja im omogućava kvalitetan život

Vizija: Obavljati našu misiju diljem Hrvatske

Kontaktirajte nas

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok