glazbena terapija

Razvijanje vještina aktivnog sudjelovanja i glazbene aktivnosti uključuju: pasivno slušanje glazbe, aktivno sudjelovanje u muziciranju u individualnom i grupnom programu (zbor), glazbenu stimulaciju, razvijanje vještina aktivnog sudjelovanja.
Glazbene aktivnosti (OŠ i SŠ)

Opće je poznato da je slijepim i slabovidnim osobama glazba posebno bliska umjetnost jer se spoznaje sluhom, primarnim osjetilom slijepih ljudi, stoga se u njihovu odgoju i obrazovanju glazbenoj umjetnosti mora posvećivati izuzetna pažnja.

Glazbene sposobnosti slijepe i slabovidne djece i mladeži treba otkriti i razvijati, kako bi se u budućem životu mogla aktivno baviti glazbom, bilo profesionalno, bilo amaterski. Naime, slijepoj osobi aktivno bavljenje glazbom omogućava instinsku socijalnu integraciju, bez koje nema prave kvalitete života, kojoj svi težimo.

Naši učenici dobivaju individualnu poduku iz glasovira, sintesajzera, harmonike i gitare. U Osnovnoj školi mogu pjevati u zboru, a u Srednjoj školi svirati i pjevati u školskom bendu. Svi naši učenici koji se bave glazbom nastupaju u raznim prigodama u školi i izvan škole. Posebno se ponosimo "Raspjevanim proljećem", natjecanjem osnovnoškolaca u pjevanju (uz koje u zadnje vrijeme ide i natjecanje u kreiranju odjeće), u koje dolaze do punog izražaja nadarenost djece i kreativnost nastavnika, i koje nam svima donosi mnogo zadovoljstva i radosti.